Raddison Blu Kayseri

Rotamız Kayseri pastırma kokulu sokaklarda Raddison blue ya geçiş yaptık. Kayseri Havaalanından Radisson blu arası 8km biz taksiyi tercih ettik 21tl tuttu. Otelle 1 saat kadar erken giriş yaptığımızdan ötürü lobide bize kahve ikram ettiler. Bu tür jestleri herzaman sevmişimdir. Hele ki sabah erken saatler ise kahveye asla hayır diyemem.
Odamız ilk girildiğinde temiz ve ferah bir yapısı var.

Fakat detaya inildiğinde asla kabul görmeyecek bir manzraya işe karşı karşıya kalıyoruz. Tuvaleti kullanmak için banyoya girdiğimizde tuvaletin oturma bölümünde sarı noktalar ve kıl vardı. Hemen misafir ilişkileri ile irtibatta geçtik. Odaya temizlikten sorumlu bir bayan geldi ve odayı banyoyu temizletti. Leke için ise idrar olmadığının kullandıkları malzemenin sarı olduğunu belirtti. Bir çok kez özür dilendi. Fakat bizim için kabul görülür bir tarafı yoktu ki kaldı ki onların bir deterjana ait olduğunun asla düşünmüyorum ki kılda bunun kanıtıydı. Tuvalet temizlendi. Fakat sinek küçük olsada mide bulanır misali odanın hijyeni hakkında içimde şüpheler doğdu. Kayseri de en yüksek puan almış ve zincir bir otelde görmem gereken en son manzara ile karşılaştım. Eski eşya olabilir, buzdolobı olmayabilir, tv  küçük olabilir herşey olabilir fakat başkasının pis bıraktığı tuvalet asla olmamalı. Belki kötü şans diyelim ama toparlanması ve yaklaşım çok iyiydi.

Raddison Blu Kayseri
Akşam yemeği için otel dışına çıktık. Otel konum itibari ile Kayseri’nin en işlek ve meşhur caddesinde bulunuyor. Hemen önünden otobüsler ve tramvay geçiyor. Meşhur Kayseri kalesi ve kapalıçarşıya ise 10dk yürüme mesafesinde. Araştımalarımız sonucunda ise yemeğimizi kale tarafında olan Elmacığlu restoranda mantı yedik. Otelde akşam jest olarak gönderilen meyva tabağı ise günün güzelliği oldu.

Sabah kahvaltıya biraz geç kaldık. Otelde ki doluluğa göre boş sunum tabaklarıyla karşılaşmak beni ürkütsede çeşitlerin çokluğuna ve sunum tabaklarının doluluğuna karşı hayran kaldım. Şunuda bekirtmeliyim ki herşey dahil sistem dışında kalan oda kahvaltı otellerde kahvaltıların genelde kahvaltı kısmı yetersiz malzeme ile gün geçiştirmeye yönelik oluyor.  Sitede daha önce tek gece kaldığım bir çok otelli fotoğraflandırmadığımdan ötürü yazamadığım için bariz örneklendirme yapamıyorum. Fakat Raddissson Blue bu konuda takdiri hak eden nadir otellerden biri.